Известие

Collapse
No announcement yet.

Клатене на оборотите 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да уточня за хората с проблема клатене на обороти,от моя скромен опит който натрупах с първата ми 156-ца.
    Купих колата нов внос със светеща лампа на инжекциона. Смених всичко каквото може да се смени по системата Бош - ламбда, дебитомер, свещи, ремъци + ролки, втори път презацепена с пети, ремонтен комлект вариатор.......чипосване .... .Проблема с клатенето си го имаше при купуването и въпреки всички нови детайли, но само в движение, на място забива 850 - 900 и не мърда. Направих си проба на един наклонен път, на място не мърда, но в момента който пусна спирачка и колата потегли почваха да си клатят . Отдавам го на сигнала за движение който кара двг-то да потдържа по високи обороти, мисля , че там се бърка нещо, та с премахването на пин 15 просто не отчита движение и компа не се бърка. На диагностика си засича грешка, но мисля не е проблем, от миналата година се движи така и няма странични отклонения, разхода е перфектен и не се е замислила и да заклати оборотите. Най-добре може да сподели колегата Хавичко, сега е негова собственост. За други аномалии и симптоми по клатенето мисля няма да помогне премахването на този сигнал,но нищо не пречи да се пробва.
    Last edited by Доко; d.m.y г., 01:10.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      ....... Направих си проба на един наклонен път, на място не мърда, но в момента който пусна спирачка и колата потегли почваха да си клатят ........
      Абсолютно вярно! И аз съм я правил тази проба и точно така става
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #18
        .

        съгласен съм Доко с теб и ще направя същото нещо.
        тук доворим или поне за себе си да кажа. имам лашкане в по-високите обороти,към 2000-2500 когато съм на скорост и искам да държа равна газ ще ми скъса врата.също така нямам мощност от 3500 до 4500 оборота,колата забива.затова питам отново автора на темата,след презацепване на ремъка,понеже е писал че са правили точно това,оправили се проблема с лашкането и мощноста?

        Comment


        • #19
          след презацепване на ремъкът мощността се оправи!колата сега върви като невидяла!но клатенето уви не се е оправило и ще го махам май този пин!а за разход мога да ти кажа 50 литра 500-550 километра смесен цикъл май ми лапва повечко
          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

          Comment


          • #20
            Колега assasin's да разбирам ли че ти клати оборотите и глъхне когато си на скорост и си задържал газта в някакво положение? Лашка неимоверно! Аз имах такъв проблем, в момента когато и сложих бензин на черно с неизвестен произход. така и не разбрах от какво беше , отчетох го на калпавия бензин, но голям го ядох докато го изгоря.
            alfa romeo156 2.0TS 11'97

            Comment


            • #21
              клатенето на обороти го има и на място когато се опитам да задържа равна газ и на скорост!карам само с ОМВ карера 100 октана от една година!сега съм с ЕКО 100 и пак е същата работа!!!
              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

              Comment


              • #22
                и за да не отварям нова тема да цапам само форума искам да попитам за следното!да му се е случвало на някой да му прелее резервуара?????получава ми се вече за трети път когато пълня до горе първият път така ми изплиска че изкара 3 литра отвън следващите 2 пъти малко по малко около 1 литър на какво се дължи това някакъв проблем с отдушници или горивната система??????
                alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                Comment


                • #23
                  забихме тука няма развитие!!!!!!
                  alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
                    и за да не отварям нова тема да цапам само форума искам да попитам за следното!да му се е случвало на някой да му прелее резервуара?????получава ми се вече за трети път когато пълня до горе първият път така ми изплиска че изкара 3 литра отвън следващите 2 пъти малко по малко около 1 литър на какво се дължи това някакъв проблем с отдушници или горивната система??????
                    Отдушника на резервоара си провери там е проблема
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Днес махнах и аз този Пин15, но освен да ми изчезнат данните за изминатите километри нищо друго не се случи.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                      Comment


                      • #26
                        Не трябва да изчезват, резнал си нещо друго.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
                          Днес махнах и аз този Пин15, но освен да ми изчезнат данните за изминатите километри нищо друго не се случи.
                          Ето пак ще сложа 2 снимки, и да уточня : автомобилът е 156 2.0 '98 . Махането на пина помага само ако има леко заклащане в движение, но на място си държи 850 оборота , клати ли на място, проблема е друг, степ мотор или...........от много други неща.
                          А процедурата е елементарна,вадиш скоростомера,има 2 букси - малка и голяма.Голямата има 16 пина,два реда по 8.има цифри - първи ред от 1 - 8 , втори ред от 9 - 16.Вадиш пин 15,не е нужно да се реже. При мен 2,6,8,13,14 пин са празни.
                          Attached Files
                          Last edited by Доко; d.m.y г., 08:06.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Ето пак ще сложа 2 снимки, и да уточня : автомобилът е 156 2.0 '98 . Махането на пина помага само ако има леко заклащане в движение, но на място си държи 850 оборота , клати ли на място, проблема е друг, степ мотор или...........от много други неща.
                            А процедурата е елементарна,вадиш скоростомера,има 2 букси - малка и голяма.Голямата има 16 пина,два реда по 8.има цифри - първи ред от 1 - 8 , втори ред от 9 - 16.Вадиш пин 15,не е нужно да се реже. При мен 2,6,8,13,14 пин са празни.
                            Моят автомобил е същият; не съм рязал, а го извадих, точно следвах инструкциите, сега сутринта пак го сложих, но не се показаха километрите.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                            Comment


                            • #29
                              Това с тоя пин и махането му е голяма глупост. Хората са го направили да си взема инфо от там. Не си оправите проблема който така или иначе си остава ами се самозалъгвате.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Това с тоя пин и махането му е голяма глупост. Хората са го направили да си взема инфо от там. Не си оправите проблема който така или иначе си остава ами се самозалъгвате.
                                Така е, прав си, но след като налях още половин Алфа пари и проблема си го имаше, ако знаеш какво облекчение изпитах след като го откачих............

                                Comment

                                Working...
                                X